21 marca 2016

103


ostatnio ktoś mi powiedział, że umiem się dopasować do człowieka, czuć to co on i mu pomóc
tylko, że do mnie nie dopasował się jeszcze nikt, poza jedną osobą, której nie ma.
która była zbudowana z tych samych atomów, co ja. która w miesiąc wywróciła mi cały świat. 
według Świetlickiego: kobieta i mężczyzna przedzieleni światłem. światem. światłem.
potem pozostał ból wewnętrzny. rozbicie duszy na malutkie kawałeczki, chęci poskładania, ale jak tu składać, gdy brakuje jednego najmniejszego elementu, który jest tak znaczący by dopełnić całość.
są ludzie, którzy robią na Tobie tak ogromne wrażenie, którzy myślą i patrzą na świat do tego stopnia podobnie do Ciebie samego, że to staje się przerażające. potem znikają. 
pozostaje rozgoryczenie i uczucie, że czegoś Ci brakuje. 


poniedziałek. od początku. cały Wszechświat przeciwko mnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz