17 października 2016

240

jest cudownie, bo zasypiamy i budzimy się Razem. jemy wspólne śniadania, rozmawiamy, oglądamy seriale, robimy wspólne zakupy, opowiadamy jak minęły nam godzinny, gdy nie możemy być Razem. opiekujemy się sobą. jest tak codziennie normalnie, szczęśliwie. jesteśmy wspólnie, żyjemy. ratujesz mnie przed samą sobą. jesteś najwspanialszym wsparciem. czuję, że to jest właśnie to. to, o czym się mówi, że to ta prawdziwa miłość, jedyna na całe życie. zawsze myślałam, że to tylko takie ładne mówienie, nieprawdziwe. teraz wiem, że takie uczucia istnieją. taka miłość istnieje i jest tylko raz w życiu. przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie, w największym chaosie. właśnie przeżywamy tą Naszą miłość. mam nadzieję, że przeżyjemy wraz z nią całe Nasze życie.

jeszcze jedno
wczoraj siedząc przy stole i rozmawiając o nienormalnych zachowaniach niektórych mężczyzn, potem temat zszedł na to jak powinien wyglądać zdrowy związek i rodzina. Robert patrząc na mnie z miłością powiedział całkowicie poważnie i z nutką wzruszenia, że chciałby mieć ze mną dzieci. rodzinę, bo tylko ja i tylko ze mną to życie.
mam naprawdę największą nadzieję na to, że nic Nam nie stanie na drodze, że nic nie popsuje się tak,  że nie da się tego naprawić. że nie będzie żadnych niepewności. że już zawsze będziemy szli obok siebie, a ja będę się gniewać na wiejący wiatr. że będzie tak jak jest. nawet jeśli będzie najgorzej, Razem będzie dobrze. teraźniejszość udowadnia mi, że to co było i wydawało się na tamten czas wielkie i nieskończone, jest niczym przy tym co mamy teraz. osoby, które były w Naszym życiu, pokazały Nam i nauczyły Nas wielu rzeczy, pokazując Nam czego chcemy tak naprawdę w głębi serca. okazało się, że nie tego, że czegoś dużo dużo większego. na szczęście odnaleźliśmy się. przypadkiem okazując się sobie wzajemnie całym życiem. jesteś moim najlepszym przyjacielem, osobą przy której mogę być w pełni sobą. z dnia na dzień jesteśmy coraz szczęśliwsi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz