08 października 2016

235


przeczytałam dziś, że ludzi wcale nie interesuje Twoja porażka. to prawda. ludzi interesuje tylko Twój sukces. zdobywasz to o czym oni marzyli, bo im zabrakło odwagi. korzystasz z życia, ciągle się uśmiechasz i masz siły, nawet gdy ciężko pracujesz nad sobą i swoim życiem. i są o to zazdrośni, bo nie stać ich na tak proste podejście. na zmianę, gdy cokolwiek im nie pasuje, na powiedzenie sobie "i co z tego, to moje życie, moje decyzje, moje błędy". wystarczy chcieć i mieć odpowiednie podejście.

Robert mówi, że będę długo żyła, bo niczym się nie przejmuję, nic mnie nie stresuje. mam zamiar żyć jeszcze z 81 lat. tak naprawdę obojętnie gdzie i jak. najważniejsze, że u jego boku. nie z tyłu, nie z przodu, ponad ani pod. obok. Razem. widzieć codziennie te pełne miłości uśmiechające się oczy. gdy nie ma mnie cztery godziny, stęsknione za mną ramiona. czuć ciepło, wsparcie i bezpieczeństwo. właśnie dlatego niczym się nie przejmuję, bo czuję się bezpiecznie. czuję, że choćby nie wiadomo co się stało, jak źle by nie było, będę chroniona przed wszystkim i wszystko będzie tak, abym czuła się dobrze. on o to dba, jak nikt na świecie. powtarzając mi dobrze, że jesteś, i 30 razy dziennie jak bardzo mnie kocha, że już teraz nie uważa, aby zasługiwał na kogoś lepszego i ciągle czuje się szczęśliwy, widząc mnie wiecznie uśmiechniętą i słodką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz