27 września 2016

232

życie jest śmieszne. mamy 03.31, nie mogę spać. aby przestać kogoś kochać, osoba ta musi zrobić Ci coś okrutnego. choć nawet wtedy nie wiadomo czy odkochać się uda. trzeba popełniać błędy, żeby je naprawiać. głupie i na pozór proste. żeby odnaleźć siebie. myślę, że nikt w naszym życiu nie pojawia się przypadkiem. każdy pojawia się po to, abyśmy się czegoś od niego nauczyli, aby nam coś przekazał, abyśmy tej drugiej osobie coś z siebie dali. odrobinkę prywatnego kosmosu. nic nie dzieje się przypadkiem. ile zdarzeń, które miały się wydarzyć, ale z jakiegoś powodu się nie wydarzyły doprowadziło Nas do tego miejsca. nigdy bym nie pomyślała. i karma istnieje. mam na to dowody oparte na doświadczeniu i złych decyzjach. w poprzednim wcieleniu byłam kotem, mam po tym pozostałości. nie wiem po co piszę. czemu nie mogę spać, choć jestem zmęczona. czemu dręczą mnie zdarzenia przeszłości, nie dają spać i męczą. czemu jestem tak niespokojna i czuję się właśnie tak. zadręczam się czymś co nie wróci, może dlatego, że zawsze lubię być pierwsza, a nie któraś z kolei.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz