08 maja 2016

152

sto wpisów do przodu okazuje się, że cudowniejsze osoby istnieją

-Sara...
-słucham
-uratujesz mnie, czy to ja mam ratować Ciebie?
-ja Ciebie
-wiem. wiedziałem
-aktualnie nie potrzebuję ratunku, co się dzieje?
-a jak myślisz? ostatni raz tak się czułem, jak czytałem dzieje Tristiana i Izoldy
-mów od razu od początku do końca, co czujesz i myślisz
-nie chcę ratunku, chcę się w tym utopić
-a czy chociaż powiesz mi w czym?
-w Tobie zabrzmi dziwnie, w całej tej sytuacji, w Twoim blogu, w Twojej historii


no ja się uśmiecham. tylko Ty wiesz, jaką miłością darzę słowa. szczególną ludzi, którzy takowe do mnie wypowiadają. w Tobie, po poetycku brzmi najpiękniej
od zawsze wiedziałam, no wiedziałam. czułam to od samego początku
w górach będzie cudnie padał deszcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz